måndag 20 oktober 2008

Bara för att jag är glad och jävligt bra

Idag har varit en dag med stort D. Jag har varit förbaskat glad idag. Den enda lilla bagatellen som existerar är att alla tycker att jag är skit dryg när jag är glad men det är väl sånt man får stå ut med. Jag struttade runt i mina raggsockor och min uttöjda kofta och log som en sol. Härligt inte sant? Dagen fortsatte bra då jag först red och sen hoppade jag upp på min cykel och trampade iväg till min bästis. Jag kommer sakna dig Johanna när du lämnar mig och flyttar in till den stora staden. Kom och hälsa på mig hjärtat!
Vi hade en otroligt trevlig kväll, och i praktiken är kvällen inte slut eftersom jag sitter och skriver i hennes säng. Men jag borde lägga mina tankar på att gå hem snart, våldtäktsmännen jobbar 10-03. Vi hade trevliga stunder idag, typ so när Johanna försökte träna på sitt tal och jag la till "rövsex" ungefär hela tiden. Jag njöt och Johanna försökte hålla sig från skratt. Sen jobbade vi klart med mitt arbete om potatisuppror och sen pratade vi lite mer om... rövsex?

Den enda dåliga händelsen som inträffade idag var när jag skulle lämna min kära säng. Jag somnade igår och jag lovar- JAG LOVAR- att jag bara vände mig om och blundade i 5 minuter och sen kom pappa in och väckte mig. Jag förstår inte hur klockan kan speeda iväg ca 8 timmar på känslan av 5 minuter? Hur är detta möjligt?
Jag borde skriva en rad om kärlek men vem orkar fjärilar i magen? Skjut dom.
Over and out?
På tal om igenting, jag är grym på att skriva! In your face.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt