lördag 25 oktober 2008

Lyckoruset bor i min kropp, vinnstrik på alla fronter

Jag har bråttom, måste sova. Men jag måste berätta- för det här är lyckans dag! Först gick det kalas på tävlingen! Zanne vann förklassen (LB), Bella peta ett. Zannes lag vann! Vi regerade även hela division 2! POWN! Slå det du. Imorron ska jag upp 5 för jag ska till Enköping, horseneeerd.
Men det som satte spicyn på denna blåsiga dag i oktober var helt klart min hockeypojke. Han kom hit och spenderade kvällen med mig. Det blev Barnhemmet och The grudge II, en hel del mys hann vi också med. Sen att min familj skulle mobba mig extra vid matbordet och prata om att halsen på kycklingen som pappa tydligen råkat köra med i ugnen såg ut som en hundsnopp, alla sådana små bagateler räknar vi bort.
Nu måste jag sova lyckoruset av mig. Imorrn är det tävling tävling TÄVLING!

1 kommentar:

  1. Jag skrek när jag läste de här! Katten vid min fotände höll på att skita ned sig! Jag är i alla fall sjukt glad för din skull! Vilken dag liksom! Först fetaste vinsten med ponnysarna och sen kommer henkepenke på kvällen! Jag jublar för din skull, det känns som JAG har vunnit 10 miljoner på lotto. Grattis Emma, grattis! (P.S jag vill höra ALLA detaljer om kvällen med hemkepenke D.S)

    fan jag kan inte hålla mig, jag ringer dig. Puss på dig em<3

    SvaraRadera

Tyckte ngt