måndag 13 oktober 2008

Walk in the park, 'cause I'm great.


Utvecklingsprat idag- duktigt barn! Att veta att jag bara ska kämpa på i samma takt och att möjligtvis koncentrera mig lite mer är det enda som krävs för de högre betygen drog verkligen upp mina mungipor till örnonen. Det var många ämnen som jag inte alls trodde jag hade bra i som jag hade jätte bra i! Ba-bam, jag är bäst. Det vara spruder (hm är det ett ord? Kändes bra att skriva iaf) i hela mig! Och vet du vad? Vet du vad min musiklärare sa? Alltså Perra jag uppskattar verkligen din komplimang, ingen tvekan om den saken! Men du måste vara rätt döv. Vet du vad han sa? "Sång är verkligen din starka sida". Hm, ja.. jag håller ju verkligen inte med men om han säger det så. Nu jävlar blir det sjunga av! Alltså jag är så lycklig. Hela jag bara tjuhuuuu- trip to the stars, I'm the best, taaah walk in the park, Bra betyyyg here we come! Jag är GLAD GLAD GLAD! Apuuh jag vet inte vad jag ska skriva mer? Förutom att jag ska visa den lilla tjocka spanska nissen att jag kan! Jag är bättre än du tror, in your face!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt