fredag 24 oktober 2008

Mvg barn som battlar om muffins, i tanken: (pojke pojke pojke)

Nu ska ni få höra vad lilla Emma lyckats göra! JAG FICK MVG PÅ MITT SPANSKA PROV! Okej, nu får ni kalla mig pluggis, men jag blev så jävla helsikes förbannat skit glad när jag fick mitt betyg! Det var svart på vitt, jag duger. Ja för det lärde jag mig idag på svenskan när jag gjorde lite research om mitt namn och stjärntecken. Tydligen är det helt normalt att alla kräftor alltid har en känsla av att de aldrig duger- thank you god, I'm not unnormal! Men när jag hade ett halv poäng ifrån alla rätt på ett prov i ett ämne jag absolut inte kan, då måste det helt logiskt vara fel på min bedömning av kunskap. (eller Hernan kanske rättar konstig? vad vet jag)
På måndag åker jag och min super sköna Emmsi in till Stockholm för en heldags shopping, massa fika och för att avsluta dagen bra är vi inbokade på pappsen hotell *Sniff sniff* vänta, jag känner doften av lite avundsjuka från din sida? Thats right, you should have it!
Jag har inte skrivit blog på sistone, fy fy Emma! Men jag har liksom skrivit blog inläggen i huvudet. HA HA, jag älskar att skriva och jag är nörd. Alltså det måste man ju vara om man kan 'skriva texter i huvdet', right? Any how så har de senaste dagarna varit underbara. Jag har ingen koll på, men jag tror att jag nämnde tidigare att jag var med Emmsi i stan i tisdags? I onsdags fikade jag först med Johanna och Carro. (Anna hade utegångs förbud. In her face, hon sålde hästen så det var rätt åt henne. Fan vad dumt det var av henne att sälja Cruise. Anna du vet att jag tycker så här). Any how så hade vi en trevlig fika, fast det roligaste var min och Carros battle om hennes muffin, som hon egentligen inte ens ville ha, ha ha. Sen gick jag på dansen och skakade rumpa!
Nu är jag tom på tankar. Eller nej, jag har ju min pojke i huvudet näst in till hela tiden (På söndag, på söndag, på söndag). Så nu ska jag tömma mig på det sista och sen krypa ner i min binge, tävling imorrn.
Sleeep well

2 kommentarer:

  1. Jag ÄR avis, men stort A! Jag vill oxå ha ett underbart liv och få bo på lyxiga hotell! Bara så du vet är jag grymt stolt över dig em. Jag vet att jag låter som din mamma nu, men det bryr jag mig inte om. Du är bäst och det måste du få veta också! Jag älskar dig av hela mitt hjärta, föralltid <3

    SvaraRadera
  2. hurre du! JAG VILLE VISST HA MUFFINSEN! Speciellt just nu... klockan är nästan tolv och jag pluggar.. blää.. Tyck synd om mig, och ja jag skriver en kommentar sjukt efter, men jag gillart OKEJ!?

    HURRA! Fika imooooooooooooooorn =)
    Pussigull and som suggerlove!<3<33<3<3

    SvaraRadera

Tyckte ngt