tisdag 21 oktober 2008

Folkmusik, hål i rumpan och fönstershoppning

Idag har varit en annorlunda dag. Lektionerna har flängt hit och dit, blandat med folk musik utspelad av 6 karlar i 35-40 års åldern och många skratt orsakade av filmen Linas kvällsbok. En annan väldigt rolig händelse var när jag och Isa hittade kondomer på syons rum, gud så busigt. Undrar vem den lycklige är? Jag blev även påkommen med att ha ett hål i rumpan. Inte alltså Det hålet, utan ett hål i mina trikåer.
Efter den långa tokiga skoldagen åkte jag med min favorit Emma in till den stora staden Västerås för en fika. Vi båda lättade våra hjärtan för varandra och sen blev det lite fönstershoppning innan Emmsi begav sig till dansen. (Där fick hon föresten beröm för att hon gjorde bra juckrörelser- listen up guys!) Jag däremot trallade vidare upp till min farmor och gödde min belly med goda mackor och te.
Dagen slutade med att jag red en gullig ponny och sen så kollade jag på DH- som sög.
Vad mer ska jag säga? Ajo förutom att mitt liv är underbart och jag är så sjuhelsickes smart! (kan till och med rimma?)
Hola amigos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt