lördag 18 oktober 2008

Puss på mitt liv, och mina oslagbara vänninor

Just nu är mitt liv ganska bra. Eller igentligen väldigt bra. Igår umgicks jag med Eddie, Isa och Johanna. Vi hade tekväll och satt uppe till 3. Jag drack 10 koppar te, slog rekordet bland oss i många koppar men även världs rekord i att kissa flest gånger under loppet av en kväll. Att umgås med dessa människor är fantastiskt! Jag älskar dom så äckligt mycket, så jag vet inte vad jag ska skriva ens! Vi diskuterade mina gamla blogginlägg från typ 2007, sen diskuterade vi Klas-Jesus religonen och hur han ligger bakom idén till eiffeltornet och mycket mycket mer. Ni är så otroligt bra tjejer.
Jag har även fått ett arbete i So/svenska att jobba med av Kattis. Om jag klarar det braa så kommer jag i princip garantera ett mvg i samhällskunskap. Känns bra, väldigt bra. Båda mina hästar är faktiskt friska nu, tro det eller ej.
OCH jag skulle träffat en pojke ikväll, men det blir nästa helg istället troligtvis. Jag hoppar upp och ner och längtar tills dagarna börjar gå.
Hej o hå, nu väntar mammas säng och Lost boxen. Puss på alla som heter Isa Dahlberg, Edvina Olsson eller Johanna Nyrén. Om man råkar heta ngt som börjar på H och slutar på K får man också en puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt