fredag 6 februari 2009

Jag vill på meeting meeting meeting!


Jag är en pärla. Jag har studiedag, det är fredag och jag är en pärla. Idag gick jag upp klockan 9- klockan är nu närmare halv 4 och jag ska berätta vad jag hunnit med idag:
  • Rida båda min underbara springare
  • Ätit lunch med Michan
  • Gett hästarna lunch hö
  • Mockat hela stallet
  • Skurat ur i princip hela transporten inklusive hö seglet
  • Haft snöbolls krig med Arnold (som jag kommer sakna nu när han är på burksprov med Cautious, Bravour och Contant i en hel vecka och lite till. All lycka till er grabbar!)
  • Gjort höpåsar
  • Gett hästarna vatten
  • Tagit in alla hästar
  • Gått 20 min med hundarna i skogen

Fattar ni varför jag är en pärla?

Jag känner mig så otroligt glad just nu i mitt liv. Jag är liksom helt oberoende. Jag har ganska mycket i skolan men allting går bra, jag är aktiv och hitills har mina provresultat varit strålande. Jag bryr mig inte om vad jag äter och har absolut inget dåligt samvete för att gå upp i vikt. Jag ska tävla i helgen för första gången på ca 2 månader och jag älskar min vardag. Det enda som saknas nu i mitt liv är en till ponny och ett meeting- ett stort meeting, fy fan va kul. Men det kommer i Maj, börja räkna ner säger jag! Ponny problemet är väl bara fortsätta tjata på mamma och pappa, kolla fenetiskt i ridsport på annonserna- kanske borde jag hitta en sponsor? Någon frivillig?

Det som återstår nu är en varm dusch, en storstädning av mitt ÄCKLIGA rum och sen en filmkväll med Henke- How sweet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt