söndag 8 februari 2009

Mot dom högre höjderna


Jag har varit på årets första tävling! Det gick skit bra och jag och Zanne är kvalade MvsB! Debuten kommer att äga rum på Djursholm den 8 mars- i'm so fucking nervous, men det ska bli så jävla kul. Jag kan knappt skriva för jag är så taggad. Räknar dagarna..

En annan sak som är mindre kul är att den elaka fru förkylning har flyttat in i min hals igen- fly o blä. Jag tror jag måste höja hyran eller i alla fall göra något drastiskt för att hålla henne borta. Så nu är det på med varma skor och gåsjackan samt tidigt i säng hela veckan så att inte tävlingen i Heby nästa helg hamnar i någon faroson. Då ska ju Anna och Möönie med- jag tänker inte låta någon kärring i halsen förstöra den dagen!
Nu ska jag som sagt sova tidigt. Försten har jag inget mer att skriva heller, händer inte så mycket i mitt hästiga liv.
En blöt slemmig häst kyss till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt