torsdag 18 mars 2010

En negativ lista och positiva ord


Ett sirapdränkt lås, ett vg där det verkligen skulle vart ett mvg och inget annat, ett försök till en diss som inte fungerade, en häst som är dum i huvudet och som jag dessutom inte kan rida, en hund som låste in sig i mitt rum och bajsar i min säng, en katt som dog och med allt detta i dagens ryggsäck blir det bara så svårt att inte gråta och smälla i dörrar. Orken och tålamodet och allt bara rann ur mig.Men nu efter en varm dusch och en kopp kanel te känner jag mig i alla fall att jag är så mentalt stabil att jag kan skriva om misären. Och framför allt känner jag att den mentala stabiliteten har börjat påminna mig om morgondagen som kommer bli awsome. Människor jag gillar, mat jag gillar och prat jag gillar. Bara massa sånt skit jag gillar! Så därför känner jag att jag får stryka den här dagen ur min kalender och ur mitt liv. Jag ska stryka allt förutom den där sista rundan med Charli, fan vad bra jag är! Jag ser ljuset, även om det är utanför fönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt