söndag 7 mars 2010

Jag är så glad för din skull


Det är helt otroligt. Vet du hur mycket som kan hända på en enda vecka? Det är insane! Det kan verkligen gå från hundra till noll. Jag har aldrig riktigt tagit mig tiden att engagera mig i att ta reda på the limit av vad som kan hända på en vecka. Men nu vet jag!
Jag har spenderat min ledighet i Flyinge och jobbat hårdare än någonsin- det är ju också en form av vila eller? Fast jag känner nu att en veckas sportlov hade inte fått mig o grina.. Veckan har varit alltifrån slag i väggen av ilska och bittra middagar till glädjetårar och afrikanska lyckodanser! HELT INSANE. Det började på medelnivå, mitten av veckan var bitter och jobbig.. Men lyckan som fanns i våra kroppar på lördags kvällen var obeskrivlig! Allt jobb var plötsligt lönt! Det bokstavligt myllrade av Askö filtar på lördagens premiering där dom godkända hingstarna visades upp. Bravour, Contant Q och Fighting Alpha visade upp sig bland ett tjugotal andra vackra hingstar. Dom är godkända. Dom är tillåtna att sätta på och sprida sina gener vidare. Dom är vad alla hingstar vill vara! Dom är fanimej bäst. Dom var lysande den här veckan, dom glänste trots sina motgångar. Våra kalas grabbar! Jag är så glad men speciellt för en viss person som jag vet jobbat så jävla hårt.
Jag är så glad för din skull- Arnold Assarsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt