måndag 1 mars 2010

Jag orkar inte mer press

Dagarna går i ett. Det känns overkligt att det var senast igår jag satt på ett öde tåg på väg ner mot sveriges ende. Mina ben är ansträngda till max, i alla fall så mycket som går att pumpa ut dom genom att bara gå. Det är en lång vecka framför mig. Pressen är det värsta. Vårt dream team har mottot; "make it work and make it perfect- men känn ingen press!" Men problemet är att jag känner press. Jag känner galet mycket press. Perfektionen är på högsta nivå. Och min ligger på en alldeles för låg nivå. Jag är mest i vägen med mina frågor och fumliga fingrar. Veckan som ligger framför mig är lång, men den kan lika gärna ta slut imorrn. Det känns konstigt, men det är sant. Och min perfektion är för låg och mina frågor för många. Skit, jag orkar inte mer press.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt