måndag 24 januari 2011

En ny framsida kan göra under


Jag har överlevt en skoldag med medeltid och två timmar engelska. Jag har överlevt en träningsverk värre än sju svåra år och jag har satt en personlig touch på min 2011 kalender. Den blev förbannat snygg. Jag känner idag, efter att ha pratat med en barndomsvän som har en alldels speciell plats i mitt hjärta, efter att ha insett att jag är ganska skit bra i skolan och efter att ha fått ett mail om att uppsatstävlingen ännu inte har avslöjat sina vinnare, att livet har fått en bra och lovande vändning. Gården är även på topp igen, nytt solarie till hästjävlarna, glada flickor är vi allihopa och inget är något problem. Hur bra? Jävligt bra.
Det är i motvind en drake lyfter, så står det på min kalender. Med de orden tänker jag leva 2011, jag vet att jag någon gång ska lyckas. Fy fan vad bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt