lördag 22 januari 2011

Trött brun chej som lossar skinn

Jag har saknat denna sida så oerhört. Varje dag har jag formulerat meningar och tänkt inlägg. Speciellt där någon gång på mitten när jag började få utslag av värmen och huden trillade av. Men jag vet det, jag vet verkligen det att så fort Gud har förlåtit alla mina synder ska han förbandla mig till en anorektisk neger med obegränsad ekonomi. Bara så att ni vet. Jag skulle kunna skriva om böcker, sand, böcker, sand, alldeles för tunt toalettpapper och när jag råkade borsta tänderna med tvål. Men tyvärr bombar min tjej på P sönder mig via msn och jag har dessutom räknat ut att om man blandar alla tidszoner lite har jag vart vaken i över ett dygn. Snark. Trött. Pussade på de fyrbenta när jag kom hem. Gammelman var långhårig och såg uttråkad ut. Jag skulle bara vilja ha ett mirakel, hellre det som belöning för mina förlåtna synder än mörkare hudfärg. Imorgon ska jg klippa prinsen som är tillbaka efter ett sekels vila och sen ska jag rida tills benen går av och jag har köttiga skavsår på insidan av låren! (Hur jag nu ska lyckas med det, får sova på saken...)

1 kommentar:

Tyckte ngt