fredag 28 januari 2011

Hundbajs


Hundäcklet sket i mitt rum igen trots stängd dörr, min pluggfria helg förstördes av jävla Idrott och Hälsa och det finns inga patetiska bloggar som uppdaterar längre. Mitt liv är tragiskt om det inte vore för att liten grå hoppade fantastiskt bra trots otränad pilot igår och var om möjligt ännu finare idag efter lite visdomsord från skåningen las in i träningen. En bebis med bläs, en brun tomte och en stor grå elefant bidrog också till lycka genom att sköta sig exemplariskt och vara underbart fina och dessutom har jag äntligen fått min björntröja från KL. Livet är ganska bra och det enda som står i vägen för att göra det perfekt är lite mugg och ett tillfälle för min loska att få komma ut.
Tog ut en del negativt laddad energi idag över hundbajset i form av att skrika mig blå och gul. Det var till och med lite värre än de låter, men otroligt skönt ändå.

Varför ska det vara så svårt att bara vara nöjd?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt