torsdag 6 januari 2011

Signar ut innan avresa


Jag har tänkt på hela dagen om vad jag ska skriva i det här inlägget. Det är nog mitt sista inlägg på nästan drygt två veckor. Jag vill, men ska försöka att inte uppdatera i Thailand. Inte ens min älskling Telefonen får åka med. Det är bara jag och raggsockorna på den här resan. Hemma kändes allt bra att lämna igår men idag gjorde djurkungligheter uppror med diverse problem. Tack, nu blev jag förbannat sugen på att lämna landet. Jag har faktiskt hela 6 läsare i Thailand! Jag orkar inte skriva om rulltrappor och jag orkar inte tänka på att jag inte har någon musik att ta med mig och jag tänker kolla på film nu. Men lite tur har världens bästa skåning letat fram gamla jeans till mig också, så får raggsockorna sällskap av shorts på riktigt!
Snart är jag i Thailand helt plötsligt!

1 kommentar:

  1. Emma.. de är något vi måste prata om.
    Raggsockor i Thailand känns en aning..... svettigt!!

    Ha de så bra där borta iaf o ta vara på din lediga tid.

    Norrland

    SvaraRadera

Tyckte ngt