söndag 30 januari 2011

Världens idioter slutar aldrig förvåna mig


Skit. Detta är skitens helg. Pissa på mig, det är okej, för jag har varit en dålig människa. Men pissa inte på henne, för hon är inget annat än bra. Svik mig, det är faktiskt nästan okej, för jag har svikit jag också, men svik för i helvete inte henne för hon är ingen svikare. Jag slutar aldrig förvånas över hur många idioter som går runt på vår planet. Vissa människor måste vara satta på jorden för att förstöra. För att pröva de andra bra människorna på deras styrka. Jag kommer aldrig sluta förvånas över hur dumma vi är. Hur ofta vi går i samma fälla och hur vi kan vara så in åt helvete idiotiska? Är vi så grymma att vi kan leka med människor till döden? Är vi verkligen så grymma att vi kan spela med känslor och hjärtats värme som vilken smutsig enkrona som helst? Det är absurt. "Jag är helt tom" sa hon och det var den förbannade idiotens fel. Hur tänker man då? Vad betydde allt annat då? Eftersom de visade sig vara så jävla lätt att slänga bort det. Fy fan vad arg jag är.

Det som dock gör mig jävligt glad i allt ihop är att jag fick brons i uppsatstävlingen! På torsdag blir det lunch med tidningen och ett jävla pådrag. Kul? Ja, får jag väl erkänna som den förbannade chej jag är.

2 kommentarer:

  1. Yeaaayyy grattis till bronset!
    Kan man läsa uppsatserna nånstans?

    Puss
    /Norris :)

    SvaraRadera

Tyckte ngt