söndag 28 december 2008

Detaljerat inlägg om min senast upplevda kväll

Legat på latsidan med bloggen, men vad jag utesluter är att det ändå inte är så himlans många besvikna ansikten av det. Dom senaste dagarna har varit väldigt händelselösa och det har varit väldigt mycket häst på menyn. Igår sov jag hos Johanna. Det var otroligt mysigt i deras lägenhet. Tror nästan jag flyttar in. Vi spelade en del The Sims och det gick åt pipsvängen för mig. Jag hade jätte litet hus, råkar skaffa barn och vips blir det tvillingar. Kände mig lycklig! (Observera ironin). Efter det gick vi ner till Spicy för att äta lite mat. Att det var gott var ju ingen nyhet? Vi pratade mest om nekrofiler. Tjuhu vilket samtalsämne. Efter den trevliga middagen vandrade vi vidare till Marcus. Han verkade förvånad att se oss och inte helt överlycklig. Vi tittade på Harry Potter och lite av Robin Hood innan vi drog upp Carro ur soffan. Kvällen slutade på luftmadrasser, och på grund av Carros ego blev jag sovandes med en filt.
Love u guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt