torsdag 25 december 2008

Vinterluften fyller mina snart franska lungor

Vet du hur vinter luktar? Om du gick ut idag och drog in djupt genom näsan kände du lukten av vinter. Det är när snoret liksom fryser i näsan. Det känns så friskt, jag älskar att vara ute när det är sådant väder. För sen när man kommer in och myser ner sig i soffan så uppskattar man det 1000 gånger mer.
Nu är julen slut. I princip i alla fall. Alltså man laddar upp för den dagen som var igår typ hela december och lite till. Men när dom 24 timmarna är slut blir det som när man sätter sig på en pruttkudde. Ja faktiskt, vilken bra jämnförelse jag kom på! När man sätter sig på en pruttkudde blir det först världens prutt, alla skrattar, men sen ligger ju pruttkudden där helt platt och livlös. Jag känner samma känsla som åskådarna gör när de tittar på den platta gummibiten. Nu är julen över, det tar 364 dagar innan jag får uppleva det igen. Men nog med sura miner. Jag fick underbara julklappar!
  • Back on track paddar till ponnysarna
  • 2 böcker
  • Guitar hero world tour
  • Ridstrumpor
  • Rosa SOS tröja
  • 2 Tomas Sabor berlocker
  • 3 piecee trosor
  • 3 olika sorters te (TE KVÄLLARNA FLICKOR!)
  • 4 nya fina koppar (TE KVÄLLARNA FLICKOR!)
  • Pengar
  • Ett halsband med en legobit
  • Ländtänke till hästen
  • Godis
  • Leviströja
  • Biljetter till genrepet melodifestivalen i Globen med Anna!
  • Fred Perry väska
  • Röd Ipod nano
  • RESA TILL PARIS V 9!!!!!

Paris, håll i hatten! Kolbäcks elit kommer att sitta på ett plan fredagen den 20 februari. AAH! It's killing me to wait! Shalalalaaaaa Jag ska till Paris, jag ska till Paris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt