torsdag 18 december 2008

Skrivkramp av nervositet


Imorgon är en stor dag i mitt liv. Betyg dagen. Imorgon kommer jag få bokstäver på ett papper som ska leda min framtid. Jag är nervös, är det normalt? Jag menar, det är bara betyg. Jag kan göra vad jag vill hur det än går. Men jag är verkligen nervös, det här är svart på vitt- jag är bra eller dålig? Duger jag, kommer jag att räcka till? Frågorna kokar i mitt huvud, jag kommer aldrig kunna sova. Jag vill kunna visa upp mina betyg och vara stolt, jag vill verkligen det.

Idag har jag låtit som en skadeskjuten gås. Min kropp har velat hosta upp mina lungor, av en konstig anledning jag inte vet. Nej, fan, jag kan inte skriva. Jag är för nervös.
Over and out, resultat operation betyg kommer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt