onsdag 31 december 2008

Gott nytt år, eller bara "nytt år" kanske..

Den sista dagen på året. Imorgon kommer vi titta tillbaka och säga "kommer du ihåg förra året när bla bla bla hände" "Kommer du ihåg sommaren -08 när bla bla bla". Det är helt sjukt, att ena sekunden lever vi i ett sorts nu- och nästa sekund tittar vi tillbaka på det som att det var historia. Jag ska fira kvällen och den sekunden med min Emma, det ska bli så ofattbart kul!
Men jag ska ägna det här inlägget åt en person som under just år 2008 ramlade i bitar. År 2007 var vi oskiljaktiga. Vi var i ur och skur med brutna axlar och mycket mer. Alla minen är inristade i mig, dom kommer aldrig försvinna. Alla saker vi skrattade åt, alla tävlingar vi var på, alla saker vi har gjort- dom finns alltid inom mig och kommer aldrig kunna raderas. Men du, du kan raderas, och jag har den senaste tiden funderat mycket på att trycka på den knappen. Vi går i cirklar du och jag. Fast inte hand i hand, utan i varsin cirkel som vi hela tiden ser till att dom inte krockar. Det är stelt och känns fel. Jag kommer från och med nästa år inte visa intresse för dig, nu är det din tur.
Jag saknar dig anna.
Gott nytt år everyone!

1 kommentar:

  1. det kommer att bli ett kanonår - du är helt på rätt spår.<3muss

    SvaraRadera

Tyckte ngt