torsdag 4 december 2008

Inriktning på dom mörkgröna mirakel skorna

Att vakna upp idag och mötas av ett snöfallande fönster gjorde mig först glad, ändå tills jag insåg det faktum att det var mina små converse som stod i farmors tambur, inte mina mirakel skor gjorda av mörkgrönt mocka. Jag hann knappt ut från Kristinagatan innan jag kände hur den vita massan på marken hade förvandlats till en blöt sörja som nu sipprade in i mina skor. Så nu har jag bestämt mig för att bo i mina mörkgröna mirakel skor ända till jag ser en tussilago.
Just nu är mitt liv ganska händelselöst, men jag ser fram emot helgen. I morgon ska jag in och julhandla och gå på bio med Anna. Hör du inte hur mysigt det låter? Och med mina mörkgröna mirakel skor på fötterna kommer jag inte ens frysa! Det kommer bli en toppen dag, jag vet det. Sedan på lördag ska jag åka in och fika med Emma, vi ska även hitta en ny buggklänning till henne. Sedan på kvällen står schemat öppet för idéer, men jag antar att jag skulle må bra av en ensam kväll. Idag har jag gjort klart 2 stycken inlämnings uppgifter, jag är stolt att jag hunnit med så mycket skoljobb på en och samma dag. Så nu är jag värd lite sömn.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt