fredag 14 november 2008

Happy face tack vare impulser och asgarv

Förlåt för gårdagens självmords benägna tankar, men jag har samlat på mig så mkt hat och ilska under den sjuka veckan att jag var tvungen att bli av med det. Idag har jag gjort tvärt om- eftersom jag inte skrattat på över en vecka, eftersom jag varit arg och vart tvungen att hålla den imagen, och som de flesta vet skrattar jag i vanliga fall mer än ett asgarv om dan. Så idag har jag asgarvat- Hela dan! Jag och mamma satt i köket och från ingenting så började jag verkligen apfabba, jag skrattade så tårarna bara sprutade! Jag vet inte ens vad jag skrattade åt egentligen! Jag bara skrattade och skrattade, det kändes så skönt ska du veta! Jag har varit allmänt dryg idag efterosm jag varit så glad att äntligen få lämna soffan. Jag har tjatat på mamma hela dagen om en skit fin D-ponny hingst jag hittade i ridsport. Tyvärr är hon emot mig. Bajs. Ikväll ska jag åka till Borlänge, impuls resa. Jag börjar bli bra på sådana utflykter, men Arnold har sin roll mer i spelet. Jag har även impuls möblerat mitt rum idag. Jag höll på att städa och fick ett infall- jag möblerar om! Och så blev det, trots ont i ryggen och yrsel i huvduet. Men man måste ju bita ihop och komma ur soffan nån gång- frisk eller ej! men jag blev nöjd med mitt rum, och faktiskt så sitter jag vid mitt skivbord just nu! Där jag hade skrivbordet förut var så omysigt, så nu står det under sned taket- så mkt bättre!
På tal om ingenting så ÄLSKAR jag Sex and the city The movie. Bästa filmen som någonsin gjorts! Jag har kollat på den 3 ggr (med en dags mellanrum). Jag ska köpa alla Sex and the city boxar och hoppas på att bli lite tjock i halsen ytterligare en gång. Jag älskar miljön och allt! Jag vill också vara Carrie Bradshaw och gifta mig i världens finaste designklänning och AAAH jag är beroende! Ops.
Men jag antar att jag ska slutföra min ommöblering!
Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt