onsdag 19 november 2008

Snön blir slask och tö, jag är bäst på dansen så du kan gå och dö

Västerås fick för en kort stund likna en riktigt vinter. Dock dröjde det inte länge fören moder natur valde att sjukskriva snön och sätta slasken som vikarie- jag blir så trött. När snöflingorna stora som sockerbitar föll från himlen kom jag på- crap, julklappar. För en stund kände jag bara för att bojkotta hela julen. Inte ge några julklappar. Men jag antar att vi bor i Sverige och det finns säkert en lag med minst 2 års fängelsestraff mot folk om bojkottar självaste julafton. Så jag vågar faktiskt inte ta risken..
Men eftersom snön påminde mig om julklappar som i sintu påminde mig om att är pank och att den desstuom blev slask fortare än jag blev född, så hatar jag snön just nu. Men en annan sak som gjorde mig otroligt glad idag var dansen! Det gick skit bra och jag gör faktiskt ett.. hmm kan man kalla det solo när man reser sig upp och wajnar lite när alla andra ligger kvar? Any how så är jag bra på att dansa. Det gjorde mig otroligt glad!
Nu ska jag återgå till det jag gjorde innan. Take care <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt