fredag 28 november 2008

Jag är bara född på fel ställe- jag hör hemma i Orange County

The O.C. <3 Emma Thalén. Jag insjuknade i min bekanta gamla "pyttelite feber, täpt i näsan, ont i halsen, rolig röst och torrhosta" sjukdom igen. Under mina sjuka dagar har jag börjat kolla på mina underbara systers O.C. boxar. Jag är inne på andra säsongen och just nu lever jag i Orange County. Jag är så närvarande, jag finns där bland Marissa och Ryan och alla! Okej, jag håller med, jag börjar låta lite läskig. Men det är en sådan klockren serie. Hur lyckas man klämma in så mycket kärlek, så många sorgliga stunder och samtidigt så himla mycket komik i en enda serie. Det är sjukt. Musiken- vi har ett till plus där som jag älskar. Ryan är ju helt klart den mest snygga, mysteriskt sexiga kille med lite på gräsen till pottfrilla jag någonsin sett! Men, MEN jag måste säga att Seth och Sandy har vunnit mitt hjärta med deras sarkasm och perfekta skämt som alltid dyker upp vid rätt tillfälle. En annan sak jag kommit på är att Emma Lundkvist är så läskigt lik Summer! Seriöst! Men jag känner mig faktiskt otroligt patetisk som sitter och äter frysta jordgubbar som jag mixat med banan och i princip skrika ut: RYYAAN BARA KYSS HENNE! Men jag antar att det är så jag är innerst inne- vi alla kommer hitta vårat rätta jag en dag. Att jag hittade mitt på "dödsbädden" är faktiskt bara en slump. Den enda jag saken som jag skulle kunna kalla "dåligt" med O.C. är att jag har upptäckt att i princip alla flickor har för korta tröjor- och det som nog gör mig mest irriterad att Marissa faktiskt är skit snygg, alltså det ser snyggt ut med 3 cm för kort tröja? Hur? Varför ska jag vara tvungen att sitta och kolla på alla snygga smala tjejer med sjukt underbara kläder?
För att jag älskar det, så nu ska jag återgå. Ha det bra och sakna mig inte för mycket när jag flyttar in hos Ryan i poolhuset.

1 kommentar:

  1. Jag har hört de av typ 4 olika personer nu.. hahaha.. intressant. kan dock inte säga att jag håller med :P

    SvaraRadera

Tyckte ngt