fredag 21 november 2008

Humörsvängningar- OM jag hade

Dagen startade med en bra rivstart, dalade neråt, gick över i katastrof men gick ut med ett bra slut. Skoldagen gungade undan i rafflande fart och minuterna försvann fortare än jag kunde knäppa med fingrarna (dåligt exempel eftersom jag inte kan knäppa med fingrarna, men det gick fort hur som helst). Så helt plötsligt stod jag där, end of the day och min underbara bror hämtade mig i våran stora gröna lantis bil. Jag åkte hem och möttes av min älskade tränare Arnold och många fler- men även Wille Craaford, sångfågeln som nu ska vara med i kändishoppningen i globen horseshow på söndag! Han hade tränat för Arnold på Billi. (ni kan även kolla Willes blogg: www.hindersprovning.blogspot.com, han är inte bara en grym ryttare för att bara ha ridit i ett halvår utan också en enastående bloggare. Jag ser upp till dig Wille!). Sedan blev det världskrig mellan mig och min älskade mor nere i stallet eftersom jag är en äcklig elak snorunge som bara är elak mot min snälla mamma. Förlåt mamma jag älskar dig! Mina hästar ser ut som ett helvete eftersom jag inte kan duscha dom, jippi va roligt det ska bli att åka och tävla i Heby imorrn.. Mitt motto är att alltid ha toppcleana hästar på tävling-kabrak, där sprack det mottot direkt.. apu apu.
Sedan åkte jag hem till Isa där jag möttes av alla mina favoriter. I Love u gaaaals! Ni gör mig så lycklig, <3 Vi åt en fantastisk middag, men jag måste säga att lime yogurten med 2 dl socker i var det absolut godaste! (Även fast det egentligen bara var ett tillbehör och inte skulle ätas med sked.. oops.) Jag och Anna Söteri (ska stavas ö eftersom det blir SÖTeri) sjöng otroligt vackert! Hysteriskt mycket garv. Sedan åkte jag hem, kramade mamma och spillde några tårar.. Nu ska jag sova och försöka ladda om mina batterier och se ljust på dagen imorgon, även fast mina hästar ser ut som as. Take care and don't try to kill yourself!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt