måndag 2 mars 2009

Bajs, jag vill tillbaka in i magen och bort från eländet


Dålig dag. Dåligt liv. DÅÅÅLIGT. Min röda vackra snygga underbara skinnjacka fanns inte kvar- BAJS. Min älskade vackra snygga underbara häst Miss Jervaiserie står inte hemma i mitt stall med mig som ägare- BAJS. Jag har SO prov imorrn som jag inte orkar plugga till- BAJS. Jag har ett svenska tal som jag inte haft en och som jag helst bara vill slippa- BAJS. Det gick apa på dansen för att jag var deprimerad för Miss och deprimerad för min jacka- BAJS. Sverige är ett fult land som inte alls påverkats av den globala uppvärmningen för det snöar äckelsnö hela tiden- BAJS.
Jag får känslan av att ngn bajsat på mig? Jag har typ lust att bli upptryckt tillbaka in i magen på mamma och stanna där för evigt. Aldrig komma ut.

Jag vill verkligen ha den här hästen så förbannat mkt. Jag älskar henne med hela mig och jag kommer aldrig få samma känsla på ngn annan häst. Hon är väl lite konstig, och det är många som inte tycker om henne- men hon hoppar allt jag styr på och det klickade direkt mellan oss. Hon är min dröm som blev sann. Jag vill aldrig ha ngn annan häst. Hennes namn ekar i mitt huvud, jag kan känna hennes rytm inom mig. Jag drömmer om henne varje natt och jag kan inte släppa henne.
Miss Jervaiserie- It's not logic- It's love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt