tisdag 3 mars 2009

Grå fas, grön fas, gul fas, väldig massa faser


It maybe winter outside, but in my heart it's raining.

So provet gick dunderdåligt.. tyvärr kommer jag säkert på ett mvg bara för det och så kommer alla tycka att jag är töntig som säger att det gick dåligt bara för att jag vill ha uppmärksamhet och i slutändan kommer jag inte ha några vänner kvar. Okej, kanske lite långsökt exempel. Hur som helst gick det faktiskt inte bra på provet. Mina argument var bara att stoppa upp i rumpan och nej- jag sög. Jag är i en grå fas. (sverige är i en vit fas- ge mig grön fas, eller gul fas= färgen av sanden på ridbanan i frankrike)
Jag har 3 saker som kan höja mitt humör: 1. Att Miss blir min. Chansen är VÄÄÄÄLDIGT liten- men jag tänker fortsätta hoppas och hoppas. För faktumet hur hysteriskt glad jag skulle bli är stort. 2. Att jag hittar en röd snygg skinnjacka. Chansen är egentligen ganska halvstor. Dock skulle det inte göra mig lika glad som Miss, inte ens i närheten. 3. Fondue kvällen på fredag. Det kommer att bli en skrattfestival med inget av dess like! Dock om man jämnför lycko skalan på Miss och Fondue så är det 100000000000000000 (miss) 0.0001 (fondue). (Älskade vänner, kom ihåg att Miss är min hööööögsta dröm, jag älskar att träffa er!)
Nu ska jag... snart kolla på DH! Tjjjjjalalallalalalal!
Miss Jervaiserie- I'm the weakest without you, I'm the strongest when I'm with you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt