torsdag 5 mars 2009

You just went from God to gay!


Jag gillar min vardag. Jag måste vara en av dom få idioter som faktiskt gillar hur mitt tråkiga svenska liv ser ut. Jag går i skolan och får varje dag uppleva oförklarligt underbara ögonblick med mina sköönaste vänner. Jag kommer hem och rider, oftast tillsammans med Andreas, vilket är ett nöje det med. Det går bra i skolan utan att jag lägger ner någon som helst tid på det. Jag börjar få framgång i min sport och ja, jag gillar mitt liv helt enkelt. Eller jag har ingenting emot det snarare, jag har inget att klaga och "oja" mig över. Möjligen en sak; att bussen gick 08:10 istället för 07:10, men det är bagatell. Jag menar, barnen svälter i Afrika och jag klagar på min skolbuss, nej det rimmar dåligt.
Föresten drog Robbie världens skönaste kommentar idag tycke jag. Det var på bilden och han och Henke hade bytt sina Mp3, så att de lyssnade på den andres. Alla satt och små samtalade om allt och ingenting, med en skön stämning då Robbie plötsligt utbryter (då det dykt upp en kanske inte så manlig låt på Henkes Mp3); Henke! You just went from God to gay!
Jag avrundar med det citatet. Sprid kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt