onsdag 18 mars 2009

Bara ett ass

Jag har ett problem. Jag är arg, jag hyser hat till i princip allt som lever. Dom som råkar värst ut är mina föräldrar och syskon. Jag kan på något sätt inte hjälpa det, jag älskar dom över allt annat men jag bara inte sluta irritera mig på dom och skylla över mitt hemska liv på dom. Vad dom än gör är fel, och jag vet inte hur jag ska komma ur det. Det är som att någon styr mig, någon kortsluter min hjärna. Nu låter det bara som att jag vill skylla min allmänt dåliga attityd, men faktumet är att den växer fram och tar allt jag äger och har.
Människor som är psykiskt störda kan ju inte koncentrera sig och är ofta väldigt arga. Jag svär på att jag har någon sjukdom. Det enda jag gör är att skrika efter min familj vart om än går och visar inget annat än ilska. Jag borde gå till en kurator eller nått.
Förlåt familjen, jag är ett ass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt