måndag 25 januari 2010

Allt jag hade att skriva om var en mygga


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag vill blogga, skriva, uttrycka mig. Men ide- och ämnes korgen är så tom så jag blir mörkrädd. Det enda jag vet är att jag ville avsluta mitt inlägg med; "Idag smällde jag en mygga på mitt rum, våren är nära nu". Tyvärr blev ju även den lilla iden förstörd eftersom jag inte alls skrev det som sista mening utan skrev det nu istället. Så vad finns det att skriva om? Inget. Jag är lycklig. Eller gladare i alla fall. Jag styr stegen i nya vindar, tar ingen skit och håller hårt om det jag älskar.
För att skriva en annan sista mening istället så skriver jag en nu.
Jag flög idag, högt över marken från ponnyns rygg och landade med ett magplask mitt i ridhussanden, en klockren 10 poängare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt