söndag 31 januari 2010

Undrar hur många gånger


Undrar hur många gånger jag tryckt Ctrl+A och sen delete? Allt jag skriver blir misär.
Undrar hur många gånger jag tänkt samma tanke om allt? Att; Allt jag gör blir misär.
Undrar hur många gånger jag gått fram och tillbaka för att hämta och lämna min gröna tjocktröja? Varje gång sagt samma sak när jag gått över golvet; Ordningen här är en misär.
Undrar hur många gånger jag tittat på min halvfärdiga stickning av en halsduk? Så är det alltid, alla mina projekt blir en halvfärdig misär.
Undrar hur många gånger jag lyssnat på "En svår och jobbig grej - Lars Winnerbäck"?
Hans ord påminner mig om att mitt känsloliv är en misär.
Undrar hur många gånger jag velat döda spotify? Iden om reklam är en misär.
Undrar hur många gånger jag tänkt rabbla saker- Allt e ju misär?

1 kommentar:

  1. du måste börja lite på dig själv, du är bra, du är rentutav grym. Lita på dig själv, och tyck att du är bra. för det tycker alla andra. du är grym.

    SvaraRadera

Tyckte ngt