måndag 1 februari 2010

Coolt

Jag har såna där glasögon som åker ner på näsan men är så coola att dom får vara kvar i alla fall. Jag har en sån där skjorta som mest påminner om en vedhuggare men ändå är så cool att jag älskar att ha såna skjortor. Jag har druckit sånt där te som man måste ha mycket socker i, fast jag vet egentligen inte om det är så coolt att dricka upp allt te för att sen äta sockret med sked? Jag sitter i Eddies mysiga kök och det är sådär coolt som man vill ha det för att Eddie är här. Jag känner mig sådär missanpassad fast ändå ganska cool. Jag vet inte vad jag ska skriva men jag vill skriva något coolt. Jag har även köpt en ny skjorta för att höja mina ledsna mungipor lite, den skjortan var som det mesta jag upplevt idag- cool. Jag har sett på Avatar idag, den om något var COOLT. Men jag är emot sex och kärlek mellan blåa människor, det känns faktiskt bara fel och inte alls så coolt. En annan sak som är jävligt coolt är att fastän allt är bajs så kan det vara så coolt? Coolt coolt coolt. Måste jag skriva coolt igen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt