torsdag 5 augusti 2010

En del av TV spelet


Det är så svårt att bara vara nöjd. Trots att hästarna springer snällt och det har gått en hel dag utan varken tårar eller slagsmål är det fortfarande så svårt att vara nöjd. En söt tjej som jag tycker väldigt mycket om gav mig ett förslag om att ge hästarna dissen och mysa med henne i huvudstaden. Jag vet ingenting. Det är inte lätt att hålla ett löfte som alla andra envisas med att vilja få mig att bryta. Det är svårt att göra andra nöjda, men framför allt mig själv nöjd. Det går liksom inte. Jag kan liksom inte göra mig själv nöjd. Kräftskiva med några glada nissar var nog bra. Imorrn blir det tävling UTAN knoppar hur nu detta ska gå. Livet förändras var det en smart tjej som sa, jag kanske inte alls förstör det- det kanske bara är så här det blir. En del av TV spelet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt