onsdag 18 augusti 2010

JENSEN känns som bra skit


Första skoldagen är avklarad och överlevd. SPS10 är samlad i sal 33. Imorgon väntar en natt under ett vindskydd i skogen för en drös 16 åringar där dom flesta är totalt okända för varandra. Jag borde börja packa inför det. Kanske duscha först. Jag träffade en väldigt gammal vänskap idag. Både vänskapen och även vännen min börjar bli gamla nu. Det var skönt att tala om det som hände och var med förakt. Det var skönt att fästa blicken på framtiden tillsammans och sammansvetsa fingrar och hjärtan igen. Hon är för jävla bra den ragatan. JENSEN känns som bra skit, det mesta känns som bra skit. Stor vit har nya sockerplast nu och även hans framtid ljusnar var minut. En sån där som jag älskar hade rätt om allt igen och fixade världens sår som vanligt. Jag har tur jag. Jag har all kompensation som behövs för att täppa igen dom hål som finns i min något efterblivna hjärna. Med risk för att vara tjatig vill jag säga att JENSEN känns som bra skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt