måndag 2 augusti 2010

Intressesmurfarna hoppar nu, men vilka e dom?


Jag kollar på A Knights Tale för hundrade kvällen i rad känns det som. Heath Ledger är snyggast i hela världen och jag blir så inspirerad av hans envishet och totala brist på rädsla i sin kamp att få följa sin dröm och ändra sitt öde. Jag vill också? Livet känns med ens ganska hopplöst. Om drygt 2 veckor början skolan. Hästarna funkar inte som jag vill och antagligen är jag en bortskämd snorunge som deppar över det. Men jag har gått ner 3 kg i helgen tack vare dextro-vitamindryck-fil dieten. Stor vit är väldigt vild och mindre halt och stor grå är fortfarande kvar. Jag vet att jag egentligen inte får bli glad över der, utan borde snarare vilja att den ska säljas för hans skull, men jag kan inte låta bli att vilja att den ska stanna. Men så är det. Nu ska jag njuta av min 3 kg lättare kropp och tagga för en ny morgondag som kanske kan funka bättre än dagen idag. Gud vilket värdelöst inlägg, intressesmurfarna hoppar nu liksom.

Idag kläckde mormor bästa kommentaren; "-ja men intressesmurfarna hoppar nu. -vilka är dom?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt