lördag 14 augusti 2010

Fler borde faktiskt läsa den


Nyduschad som jag är för att gå och lyssna till Winnerbäcks vackra röst vid Strömsholms slott så skummade jag igenom raderna på min blogg. Det är egentligen ganska synd att inte fler läser den. Alltså jag vill inte inte vara kaig och självkär på något sätt, men den är ganska mysig min blogg. Inget inlägg är särskilt likt något annat och det känns personligt, det känns som mig. Kanske just därför är det ingen som orkar läsa kanske? Vem orkar lyssna på mina innersta snurriga tankar och vem orkar lägga ner tid på att veta vad jag gör om dagarna? Men det är egentligen synd att inte fler läser den. Även om det är grekiska som skrivs här 6 dagar av 7, så är den faktiskt ganska bra. Man lär hantera den och man lär sig gilla och läsa den. Det är egentligen synd om min mysiga blogg att den ska ha mig som ägare. Tänk om den hade varit känd annars. Det är inte lätt. Men fler borde faktiskt läsa den, för den är värd det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt