söndag 22 augusti 2010

Fy fan vad du har tagit hand om mig älskade


Ingeting fungerar ju. Varje gång testas något nytt och varje gång stryker samma mörker av hopplöshet och besvikelse in över mitt liv varje gång jag inser hur lite framgång som görs. Han har vart min ängel på jorden och mitt ljus i vardagen under hela tiden vi vart tillsammans. Hans stora snälla nyfikan ögon har alltid tröstat mig och hans stora famn har alltid varit öppen och värmt. Inget av det kommer att förändras. Det enda som kommer att förändras är att vi kommer inte få slåss mot världen som vi vill. Vi kommer aldrig vara så koncentrerade så att vi nästan biter av oss tungan tillsammans igen. Vi kommer aldrig uppnå dom målen vi tillsammans hade satt. Men varje dag kommer vi njuta av varandra. Vi får överlåta resten till den yngre friska ligan. Men han kommer alltid att vara min etta och min stjärna och min jävla hjälte. Jag kommer fortfarande ihåg första dagen jag red dig. Fy fan vad du har tagit hand om mig älskade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt