tisdag 10 augusti 2010

På färd- med Emma-Maria Thalén

Jag är på väg till Tyskland. Sen ska jag åka till Holland. Klockan är en absurd tidpunkt och jag försöker hålla mig vid liv för att hjälpa en lång, för tillfället också väldigt stel, skåning att också hålla sig vaken även han. Sova, sova sova.. Nej- Nej- NEJ! Vi ska kolla på fina hästar och besöka ett av hästvärldens stora namn. Spännande- den som överlever får se. Jag skulle vilja ha med mig en fin liten fyrbent till mig själv också. Men så är det alltid- och det händer aldrig. Nu ska jag bara koncentrera mig på att vara vaken, skita i att liten brun inte vill vara såld och skita i att stora vit inte vill vara frisk. Bajs, vill ha en ny egen idiot att mysa med. Jag skulle kunna svamla här hur länge som helst. Göra en programpunkt som vackraste sexigaste Jonathan Unge. "På färd med Emma och Jonathan Unge"?. Vi ska bara gifta oss först!
Blogga var bra, jag har aldrig blinkat längre än sådär jätte kort under hela inlägget- grymt? En bulle nu. Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt