fredag 13 augusti 2010

Nirvana nästa?


Jag kom hem och i samma veva slutade allt fungera som vanligt. Jag skulle starta datorn för att lyssna på lite musik samtidigt som jag skulle göra ett försök i att fixa till röran som befinner sig i mitt rum. Det slutade med att inget av något blev gjort. När jag startade datorn märker jag att en blå knapp har hakat upp sig och det blir siffror och inte vackra bokstäver när jag skriver om jag inte mosar ner den blåa knappen. Hysterisk som jag blir(/är?) dampar jag först ur totalt när problemet är olösligt och oförklarligt. Någonstans i hysterin lossnar den blåa knappen och efter många försök med tejp, super klister och våld sitter jag här med knappen fastklistrad på plutten som förstör allt och förbannat trycker ner den för att kunna skriva. Under en så kort tidsperiod så att jag inte ens kommer ihåg den funderade jag på hur jag skulle hinna med mina egna 4 djur och mitt femte gråa fosterbarn och skolan samtidigt. Det "stora" problemet löstes med hjälp av sjukdomen schzofreni. Ägaren till sjukdomen är även orsaken till min tillfälliga raseri. Jag har en huvudvärk som är helt unik och borde klassas som högt prioriteringsämne för forskarna. Nirvana nästa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt