söndag 3 april 2011

Allt är bara jävligt bra


Det är bra. Allt är bara jävligt bra. Det känns ännu bättre att säga det. Världens bästa tjejer jobbar på Hässelby gård just nu, stallen är fyllda med massor av fina hästar och stämningen kunde helt enkelt inte vara bättre- allt är maxat! Historia drogs upp idag över lunch bordet och det var så skönt att se tillbaka på det och verkligen inse hur bra det är idag. Idag har jag svettats som en dåre och hästarna har inte legat efter dem heller. Jag hjärta bommar på långsidan med 5 jämna galoppsteg. Har trimmat massor på alla idag. Växlat med galoppstegen, aktiverat stora vit, lilla grå fick tävla i flest galoppsteg mot en symaskin, prinsesshästen fick kämpa lite för att få till 5 jämna, prinshästen fick svettas med att korta och blomman gjorde ju alla rätt så det gick ju smärtfritt. Nu har jag träningsvärk i exakt varenda muskel och är redo att dö. Men fy fan vad bra är allt just nu. Ett av livets få minus just nu är bara att folkmängden i röda villan hindrar mig och mina älsklingstomtar från myskväll!

1 kommentar:

  1. Om det är något som är bra så är det du, och ditt skrivande! Dina rader i dina fina inlägg får varende hjärncell att tänka efter. En sak har jag konstaterat iallafall, och det är att jag saknar dig alldeles för mycket! Lots of love <3

    SvaraRadera

Tyckte ngt