lördag 2 april 2011

Hat och tvivel


Det enda som hindrar mig från att inte bli en datahacker är att jag är totalt skit korkad och fullkomligt inkompetent vad gäller teknik. Det finns inget i världen, borträknat att bli oändligt bra på att rida, som jag vill så mycket som att vara super smart, grym på datorer och genom det få hela världen att hata mig. Att bli hatad är jag redan ganska bra på, vilket gör mig ännu mer sugen på att göra en "facemash.com". Det är mellantinget som dödar mig. Jag börjar vänja mig vid att vara hatad, det gör att jag inte kan vänja mig vid att vara älskad av någon enstaka stackare. Jag får alltid höra att jag är antingen svart eller vit, och det är sant, grått är inget för mig. Jag vill inte ha mellantinget. Helt ärligt älskar jag att vara just själv. Rida själv, vara i stallet själv, sitta själv, vara själv. Jag behöver aldrig tvivla på mitt eget hat eller min egen kärlek. Det är nog det jag hatar med andra människor- tvivlet. Det äter mig. Hellre andras hat än mitt eget tvivel. Jag antar att det är otroligt konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt