fredag 15 april 2011

HåkanHåkanHåkan!


HåkanHåkanHåkan. Sa jag Håkan förresten? Hellström, det förstår ni väl? Jag är i extas! Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag skrek, jag hoppade, jag sjöng med falskast av alla, jag skrek lite till och så tog jag i en sista gång och sjöng ännu högre. Svett, det luktade så sjukt mycket svett och det gjorde inte ett piss. Det var så mycket Håkan som det möjligt kunde samlas i samma rum och det blev nästan för mycket men samtidigt kunde jag inte få nog. HåkanHåkanHåkan. Jag ska helt klart ha en kille med transparenta super v-ringade tröjor, hatt och som skriver super poetiska låtar till mig och slänger med sina bruna lockar. Sexigare än så blir det helt enkelt inte. Jag vill tillbaka, ska vi hångla liksom? Blablabla. HåkanHåkanHåkan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt