måndag 25 april 2011

Stoltaste hästskötaren till finaste pojkarna


Idag var det mera hingstvisning. In med vackraste bruna hingsten i stora lastbilen och kuskade fram och till baka för att både hämta Nils och en dansk och en annan hingst. Full rulle. Contant Q slutar aldrig imponera och hoppade om möjligt ännu jävligare idag än igår. Helt sjukt, jag ler lika mycket som skåningen och känner mig som världens stoltaste hästskötare när jag står och dreglar vid sidan av banan. Livet är så bra. Det enda som inte är bra är att jag har gjort lite för mycket rätt på sistone? Jag är inte riktigt van vid att inte få smisk flera gånger om dagen...
GLAD CHEJ! Fan vad onödiga saker jag skriver om. Contant Q får ett hjärta idag i alla fall, och både han och Bravour får ett hjärta för igår också. De är en egen klass och jag får vara en liten del av dem, kan man ha det bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt