söndag 10 april 2011

Fantastiskt glad över mina fina hästar


Jag har skördat i helgen. Det har plockats rosetter och det har varit fantastiska rundor allihop! Sju starter, fem rosetter, två hästar är numera kvalade 130 och jag kunde inte tro att det var som jag red på filmen. Vem denne fokuserade, målinriktade och aktiva ryttaren var vet jag inte, men hon red mina hästar jävligt bra och de är allihop värda en guldstjärna eller två i protokollet. Andra tävlingen med Blomman och det blev pris i båda klasserna av närmare hundra starter, kvalad 130 och min absoluta favorittjej här i världen. Den lilla grå sprang mot klockan första gången över 120 hinder och knep en röd rosett. Det har varit en så fantastisk helg och jag är så fantastiskt trött. Jag sov fyra timmar i natt och har haft fullt ös medvetslös hela veckan. Sovasovasova. Imorgon blir det morgonridning på prinsessan, sen lite skola och sen blir det tokmyskväll i röda villan med hela stallgänget. Skräckfilm och godis tills vi spyr står på listan. Jag är världens lyckligaste, speciellt för att jag har ett sådant underbart gäng grymma hästar i mitt stall!

1 kommentar:

Tyckte ngt