söndag 17 april 2011

Pim gör livet bra trots att att lyckan hålls gisslan


Bästa P är här. Jag gjorde Operakällar-debut igår med avsmakningsmeny och hela schabraket. Tusen tack till Mormor som stod för fantast kalaset! Idag har vi ridit på busdjur, städat lite bland täcken och pratat, pratat, pratat. Igår fyllde syster 21 långa år, idag fyller hunden 12 otroligt långa och fräscha år idag och imorgon fyller fräschat av alla- mormor 80 år. Allt är lite upp och ner just nu. Livslyckan är hållen gisslan av ett än så länge olöst problem som tynger ner hela min uppenbarelse. Går det minsta bra kan man räkna med det största nederlaget för den senaste livstiden inom en snar framtid. Skjut mig. Jag vill bara vara lite lycklig, var det för mycket begärt? Jag hade äntligen hittat kärleken, lyckan och kemin, varför kunde jag inte få behålla den känslan lite längre än skit kort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyckte ngt