fredag 22 april 2011

Avundsjukans dag med stort V


Detta är avundsjukans dag. Skåningen fick hem nya lastbilen som råkade vara större än stallet och snyggare än mitt eget hem. Tja jag flyttar in? Jag och mina fem kusar stod och dreglade och undrade varför vi inte hade ett sånt schabrak när vi åker och tävlar? Imorgon får vi lägga i en växel till i träningen så att vi också kan bli grymma skåningar en dag. Jag vill så otroligt mycket. Sen skänker jag lite mer avundsjuka (om det nu är möjligt att det finns kvar efter allt lastbilsdregel) till lyckosflickan som får somna bredvid sexigheten själv varje kväll. Jag har knarkat Håkan i vårsolen hela dagen och jag är så betuttad att jag skulle göra vad som helst för att få dela livet med den genomgående perfekta människan (jag skulle faktiskt till och med kunna överväga att ge upp lastbilen). Han är så sexig, så åh allt bara. Jag är kär, eller besatt, det beror på hur man ser det. Jag är så avundsjuk idag. Jag vill ha allt jag inte har. Detta är avundsjukans dag. Dock lyckades Prinsen med det omöjliga idag, han var så otroligt fin att jag inte kunde ändra någonting. Trots att det var en sådan dag när allt annat utom just det jag har är bra!

1 kommentar:

  1. Det är mycke man kan bli avis på...så förstår dig ;)

    SvaraRadera

Tyckte ngt